Lördag

Hade verkligen sett fram emot ett träningspass nu på fm men tyvärr hände det en grej som gjorde att jag inte hade ngn barnvakt. Väldigt tråkigt men får väl ta en extra pw i em eller ngt istället.

Å äntligen är lördagen kommen, nu sitter min älskling i ett flygplan på väg till gbg och i em är han hemma. För er som inte vet så har han nämligen varit i kina, närmare bestämt i Shanghai, de två senaste veckorna och idag kommer han äntligen hem! Har längtat efter den här dagen ändå sedan det blev bestämt att han skulle åka till Kina. Ska bli riktigt skönt å få hem honom!

Eftersom det inte blev ngt träningspass nu på fm så hinner jag förbereda maten inför ikväll, så kan den stå och dra sig lite, blir lite godare då. Sedan blir det en promenad hem till mamma för att dricka lite lördagskaffe.


(Om det är ngn som har vägarna förbi A6 jkpg, halmstad eller växjö och har lust att göra mig en tjänst eller två så säg gärna till. Behöver nämligen ett puder från MUS och så vill jag ha en klänning från HM!)


Kommentarer
Postat av: sofie

Fy för att vara ensam i två veckor. Förstår att du längtar!

2012-04-21 @ 10:50:24
URL: http://traningstokig.blogg.se/
Postat av: sofie

hej (igen!) kom på en grej jag tänkt fråga dig länge men städigt glömmer. var lämnar du in dina möbler för ommålning...?

2012-04-22 @ 16:46:29
URL: http://traningstokig.blogg.se/
Postat av: Issa

Jag är ju i Hstd, så finns den inne i stan eller på Eurostop är det ju inga problem...

2012-04-23 @ 10:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design