En annan dag med regn

Började dagen med en joggingtur uppe på gallberget. Kändes himla bra och det va riktigt lätt att springa idag. Vilken härlig känsla!

Då det nästan regnat hela dagen har det inte blivit så mkt mer idag. Em och severins besökte vi iofs då det ska köpas ny soffa.
Severins hade som vanligt så mkt fint och jag hittade en hel del som borde flytta in hos oss. Jag vet inte vad det är men jag brinner ganska starkt för stolar. Inte alla sorters stolar självklart, men det finns så många fina stolar och som jag vill ha. Och många av de jag vill ha finns just på severins.
Hittade även en matstol som jag letat efter jätte länge som jag vill att oliver ska ha när han blir lite äldre. Kommer säkerligen besöka S igen och då ska jag ta lite kort på mina vill-ha-stolar.

Imorgon är det en stor dag. Våran lilla älskling fyller hela 1 år. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design