Söndag...

..igen! Tiden går fort när man har roligt och jag måste ha extra roligt för tycker att det är söndag väldigt ofta. Speciellt helgerna går i raketfart, likaså den här.

I fredags åt jag och Alex god mat, drack en massa gott vin, lyssnade på musik och spelade spel. Riktigt mysigt och kul att inte ha fredagsmyset framför tvn.
Lördagen försvann väldigt fort. Det rensades svamp(satan i gatan va tråkigt) sedan på kvällen bar det av till reftele för 60 års kalas.

Söndagsfrukosten ligger i magen och vi hade tänkt gå tipspromenaden nu men moder natur tyckte annorlunda. Det både regnar och åskar ute nu så istället ska jag ta fram målaren i mig och måla tvättstugedörren. Likaså hittade jag en gammal träpall hos mamma som jag hade tänkt putsa till och måla vit.

Senare idag blir det lite mer kalas då vi ska hem och fira världens bästa mamma



www.ekorrbo.se
Tror den kan bli söt att ha i olivers rum när den är klar


Kommentarer
Postat av: emelie

Hej darling!!! Vi har glömt att skicka receptet till er, men vi gör det imorgon!!! Saknar dig! Puss

2011-09-11 @ 19:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design