Samtal med polisen


Cam
: (med världens leende)Hej hej
Polis: Hej hej
Cam: Vet du att jag va hos en spåtant i våras och hon sa att jag kommer träffa min framtida man i höst och han skulle ha uniform. Det kanske är du?
Polis: (lite generad) ha ha njaa det är alltså så att jag har flickvän.
Cam: Ja men du förstår spåtanten sa även att det skulle finnas ett svartsjukt ex med i bilden. Så det kanske är så att det är..(så pekar hon på sig själv och sen på honom och blinkar med ögonen precis som hon fått ngt i dem)
Polis: skrattar

Jag stod bredvid och lyssnade och behöver jag säga att jag vek mig dubbel av skratt?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahahaha gud vad jag behövde detta ikväll. Tack för kvällens asgarv =)

2011-09-26 @ 22:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design