Nostalgitripp

Spenderade nästan hela dagen hemma hos mamma igår där jag gick igenom alla leksaker från när vi va små. Hittade alla tvillingböckerna, likaså de stora fina kulorna och mina Polly pocket. Kommer ni ihåg det?


från www.flickriver.com

ett sånt här lila hade ja och ett rosa och ett blått sedan hade jag ett litet hus oxå
vet att den blåa va favoriten då den hade två hundar oxå
så söta små leksaker

hade inte mage att slänga/ge bort mina femlingar och allt som hörde till. så mamma och de får ta hand om en låda med femlingarna mm och några barbiedockor som fortf inte besökt "frisören".
Om jag eller cam får en liten flicka ngn gng så kanske hon vill leka med de vi lekte med när vi va små.
Legot fick däremot följa med mig hem=)


Kommentarer
Postat av: Ida

Oh Polly Pocket, hade en precis likadan som på bilden + typ 5 till. Detta var mina favoritleksaker när jag var liten, nostalgi verkligen!

Du gav mig en varm känsla i hjärtat med ditt inlägg, tack

2011-09-12 @ 18:19:39
URL: http://minbebis.com/blogg/mjukisida/
Postat av: karoliina

ååååh!!! en sån hade jag med, men hade totalt glömt bort det tills jag såg bilden, haha! vilken grej :D

2011-09-16 @ 20:44:41
URL: http://karrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design