Ni kallar det skitväder jag kallar det mysväder

Vilket mysväder det är ute! Hoppas det är sånt här regnrusk på fredagkväll oxå. då blir fredagsmyset extra mysigt=).
Nu är det ju några dagar kvar tills fredag men det kan säkert hålla i sig med tanke på vart vi bor.
Dagen och veckan började med en runda runt osudden hann nästan hem innan det började regna. Veckan kommer forsätta med träning idag, tisdag och torsdag. Sen står det vaccin, hårfrisör och 60 års kalas på schemat.
Så va det ngn som såg idol igår? Tycker att det va lite halv b men antar att jag fortf inte släppt att peter jihde och andreas inte är med längre och df har jag gått ut med inställningen om att det kommer vara sämre i år. Får väl se om det blir bättre framöver.



sommar i halmstad
(alex hade med min kamera i en sk sandlåda så nu fungerar den inte, blev inte direkt glad när jag upptäckte att det står objektivfel.återstarta kameran, när jag skulle ta kort. Ett fel jag känner igen från andra som haft kameror med sig när de krypit runt i sandlådor och dylikt. Så antar att det är lika bra att kasta ut den för laga den är väl ingen idé. )


Kommentarer
Postat av: Caroline BF 9/9

Jag kallar de oxå Mysväder perfekt o ha innemys me tv o kaffe o te o filt..

2011-09-06 @ 11:21:20
URL: http://carolineaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design