Lyft med "liten" bebis 24/7

Vilken dag det va igår!
Lilleman var ju inte direkt på sitt vanliga strålande humör utan han va snarare en riktigt pain in the behind så att säga. Det enda som dög va att man skulle bära på honom och han är ju inte direkt fjäderlätt direkt. Ja menar vem behöver egentligen träna, jag får ju min styrketräning här hemma.
Men vad har detta bärandet av lilleman gett mig idag? Jo en jäkla ryggvärk. Tack för det!

Igår va inte heller den optimala dagen för surerier utan jag hade verkligen fullt upp. Inte förrän vid halv åtta kunde ja ta hand om den lille vite- som för övrigt inte va vit längre, som då skulle duscha. Och att duscha och sedan föna en hund i nästan två timmar tar på ryggen oxå kan jag säga. Är det ngn som vet om det finns ngn i närheten som tvättar och fönar bichon frisé vovvar? jag betalar gladeligen för att ngn annan gör det åt mig, för fy sjutton va tråkigt det är.

Nähä nu hör jag en icke så munter röst från sovrummet, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design