Kaffekoppar sökes

Har ägnat eftermiddagen åt att möblera om i köksskåpen, så alex lär väl få ett mindre psykbryt när han kommer hem och inte hittar det han letar efter=). Men så kan det gå när man inte håller sig på hemmaplan!

Har även spenderat en del tid på inredningssidor och det gör mig helt tokig. finns så mkt jag vill ha, som jag bara MÅSTE ha.
Ngt vi är i stort behov av annars är nya kaffe- och äggkoppar. Men just kaffekoppar hittar jag inga som jag tycker är jättesnygga. Ngn som har ngt tips på snygga kaffekoppar?

Det blir ingen osuddenrunda idag, för det kommer förmodligen börja regna..ehh hrrm. så istället ska jag och syster synda med lite pizza och ett glas vin. Typiskt att det ska börja regna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design