Nu e jag brunett!

Har klippt lugg och färgat håret brunt. Kanke inte va det bästa jag gjort i mitt liv men måste ju förnya sig lite emellanåt.



ja som ni ser är det ju så fake det bara kan bli
sitter o roar mig på en sida där man kan testa frisyrer o smink
Kul tidsfördriv men lite synd att färgerna ser så fake ut.
O tyvärr så hittade jag ingen frisyr jag vill ha så det hjälpte inte mig ett dugg om vilken frisyr jag ska ha
hade ju velat testa en liknande som jag la upp häromdagen







här kladdades det även på lite smink o så gjorde jag mina tänder vitare
vilket jag nu ser att jag verkligen behöver!
Läppglanset va väl inte det mest passande direkt

vad har vi kommit fram till med hjälp av det här då?
Jo, jag passar inte i lugg, inte i mittbena, inte i sidbena, inte i kort hår o inte i långt hår o definitivt inte i brunt!
Då är frågan, hur fasen ska jag ha håret!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design