"Man va ju nykter i morse men nu börjar det ordna upp sig..."

Mina planer för veckan blir ju inte riktigt som jag tänkt nu med tanke på att jag blivit påhoppad av ett virus helt oprovocerat! Idag va det tänkt att vi skulle hälsa på mamma o co i deras nya lgh o äta lite smörgåstårta men det får vi ta en annan dag istället. Träningen får jag oxå lägga på hyllan tills på måndag. Surt som tusan då jag är mer laddad än nånsin till att bränna kalorier, mentalt får jag väl tillägga.

De resterande planerna är inte så många men först ut imorgon är bvc, ska bli kul o se hur mkt mini gått upp i vikt och likaså känns det som han blivit hur lång som helst. Snart är han ifatt mig, vilket kanske inte blir så svårt iofs, med tanke på att jag inte är någon basketspelare direkt. 

Ska försöka hinna, läs orka, med att göra en fotobok oxå, Min första semester Turkiet 2011, till Oliver. 
Och det viktigaste av allt, jag måste se till att hitta dvd dosan som är och har varit på rymmen sen i somras. Jag har nämligen ett mega sug efter att se Sällskapsresan illa kvickt.
- Invalido!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design