schh hörde ni? nej?! Inte jag heller....

Igår kväll va jag själv hemma då alex va ute och åt med en kund. Oliver hoppade i säng kl sex och jag bestämde mig för att följa hans exempel. Nämligen lite efter sju va det min tur att hoppa i säng. Hade två st Vi Föräldrar som jag inte hunnit läsa ännu, så sängen och mina tidningar lockade extremt mkt! Det va riktigt längesedan det va så tyst och lungt här hemma så då får man passa på att läsa. Och ibland är det extra skönt att få vara helt ensam!


Ikväll däremot lär det inte bli så tyst. ikväll får vi finbesök av Karin o Niclas då det vankas taco o idolkväll hos oss. Och ikväll ska det inte snålas med kalorier utan ikväll ska det verkligen bli fredagsmys!
Är inte så inne i idol ännu, så ngn favorit har jag inte än, men däremot tycker jag att fel person åkte ut förra v, tycker emil kunde åkt.
Jag vet inte men jag tycker det känns lite som om idol kanske går mot sitt slut. Eller!? Tycker det känns lite halv b men det kanske bara är för att jag inte är så inne i det.
Hur som haver taco o idolkväll it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design