I have a confession to make

Jag har sagt att jag förmodligen aldrig kommer att ha en! Ha sagt att jag tycker de är stora o klumpiga. Och jag fattar inte ett dugg hur de fungerar. Men nu, lite senare än alla andra, har jag oxå köpt en. En vit iphone.
Jag har fallit för trycket!

Och då jag är rätt envis så känns det lite, jag är inte helt nöjd med mitt beslut och jag kommer säkerligen få både ett och annat psykbryt på den då jag är helt teknikbefriad. Men ändå känns det helt ok.  Ja ok, jag erkänner det känns ändå rätt bra att få vara med i iphone gänget!
Men jag ha bestämt mig för att inte tycka om den, inte så mycket iaf!




Nu är jag oxå inne
Lite senare, men inte försent!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Känner som du känt. Kanske faller dit ja me men än så länge hållar ja hårt i min Nokia E72 :P

2011-10-20 @ 11:25:23
URL: http://carolineaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design