vill börja julpynta

För ngn dag sen fick vi hem en tidning från Toys ur Us och den va ju självklart fullproppad med leksaker. Det påminde mig själv om hur jag och min syster brukade gå igenom de här tjocka leksaktidningarna och ringa in allt vi önskade oss i julklapp. Kan ju säga att det blev en hel del ringar!


oliver visar på ett annat sätt
nämligen genom att stoppa det han vill ha i munnen

o genom att stoppa hela tidningen i munnen visar han ju att han vill ha allt
o det e klart det lilla livet ska få allt!
Han ska skämmas bort utom alla gränser så det så!


Hur som haver så längtar jag så mkt tills den 25 nov för då ska vi julpynta här hemma. Och ni kanske undrar vf just den 25 nov?! Jo för att vi ha bestämt det o för att d känns lite dumt att göra det tidigare. Satt o funderade innan på om vi kanske ska byta färg på granen i år till svart eller kanske vit. Ska suga på den karamellen lite.
 Sedan känner ja att bordet i köket inte passar till julpyntet. Alltså ytterligare en anledning till att köpa nytt!
Och sen blir det till att baka julgodis o göra pepparkakshus!

Ngn som vet när de börjar sälja lussekatter? Är hemskt sugen på det!


Kommentarer
Postat av: Jultomten

Åh, vilken nostalgitripp jag fick med leksakstidningar och önskelistor :)

2011-11-23 @ 08:32:25
URL: http://www.julstamning.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design