Vardagsrum och sovrum


ny matta och ny färg på bordsbenen
på den här mattan ska mitt flower mono bord stå sen och detta bord ska få flytta ner en trappa
frågan är inte om utan när!
Längst in i hörnet ser ni Mr Beaver - alex första roomie.



vårt sovrum för ett tag sen



en kudde fattas då den var tvungen att beställas hem

      



Malin köpte detta ljushus i ullared åt mig men det är inte riktigt ett sånt jag vill ha
och eftersom jag inte hittar ett sånt jag vill ha så får ja köpa ett vitt o måla det svart



(pallen ska ut UT)



stegen gör sig bra där i bakgrunden





Nu är det bara några "småsaker" som fattas o ska inskaffas. Nya lampor till sängborden plus till fönstret. Ett svart tree ska upp på den tomma vita väggen(övertalning pågår). Två vita orkideer till fönstret och sedan väntar vi på en väggtext som vi beställt hem.

"Klart!"





Kommentarer
Postat av: Emma

Jag såg liknande lykthus på Karlssons fast i mörkt grå och vitt.

Det går ju alltid måla om ett?

2011-11-02 @ 22:31:04
Postat av: Issa

Va fint det blev! Låt han göra ett tree när han tycker att han är rastlös (vilket han brukar vara emellanåt om jag känner honom rätt). Blir det inte bra har du en anledning till att köpa ett äkta o jag kan isf ta plagiatet :).

2011-11-03 @ 23:28:14
Postat av: Emilie

Vilka fina sängmöbler! Vad är det för möbler/vart kommer de ifrån? Har sett sånna vita ljuslyktor på Rusta...

2011-11-13 @ 14:41:06
Postat av: Anonym

Tack Emilie=)!

sänggaveln kommer från bror pehrssons möbler i alvesta. Och sängborden kommer från xxxLutz i Malmö.

2011-11-13 @ 20:45:02
Postat av: Liie

Jag måste bara säga, vad himla fint ni bor! Älskar svart och vitt och den där tapeten är så snygg! Vi skulle ha den med som fondvägg men det blev inte då vi fick höra när vi berättade om den att flera vi känner också nyligen satt upp den.. :p Men riktigt snygg är den!

Svar: Tack ska du ha=)
Linda

2012-08-26 @ 15:47:38
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design