Olivers rum

Ok alex kommer ta min lilla rosa dator ifrån mig o tvinga mig att börja arbeta igen pronto!

Jag va inne i Olivers rum och tänkte börja plocka ihop lite saker/kläder som han inte använder och sedan ta lite bilder som jag ska lägga in på min sida på S.R och kom ju då på att jag vill göra om där inne!
Har hela tiden tänkt att ha det rummet till ett bebis rum och tex ha kvar babytapeten och inte göra om där eftersom Oliver ändå kommer flytta in i ett större rum så fort nästa kommer.

Men nu ha jag ångrat mig lite och det dröjer ju ändå ett par år tills det är dags för en lillebror/lillasyster så jag vill ha en ny fondtapet i vitt med lite svarta ringar. Och den funkar ju då till nästa bebis anländer oxå annars e det ju inte svårare än att tapetsera igen ;)


sedan vill ja ta bort de blåa luckorna o göra de vita



   
söta grejer från jabadabado (vet ej om stapeln är det iofs)

sen vill jag ta bort hans skötbord, vet att det borde vara kvar men vill ändå ha bort det


Sen vill jag ha en limegrön ryamatta dit in.
En vit puppy, en vit stringhylla, vita kuber plus ett vitt mini tree.
Sammanfattning: jag vill ha vita möbler och sen gröna o svarta detaljer.


        

    
och lite söta väggdekaler


Så alex när kan vi sätta igång????


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vit puppy finns att köpa på Inges El ;)

2011-11-09 @ 17:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design