Jag håller på att bli lite smått tokig...

När ngt sätter sig på mitt huvud och som jag verkligen vill så vill jag att det ska ske på en gng, ännu hellre igår. Kanske ingen jättebra egenskap alltid då jag kan förhasta mig en del och ta lite dumma beslut.
Hur som haver nu ha Olivers rum iaf satt sig på mitt huvud och jag känner att jag måste göra ngt åt detta NU.

Valet av färgen på hans dörrar o lådor är nu blåa,som f.ö är en fin blå färg, för då ville jag att oliver skulle ha blått som sin färg. Men nu ha jag ångrat mig helt o fullt. Jag mår nästan eller jo jag mår dåligt av att gå in i hans rum nu för jag tycker att allt är så fult. Det finns lixom ingen stil i rummet. 

Jag vill ha ett tema, en tråd i stilen på rummet. Jag vill bla att färgerna ska vara vitt, svart och limegrönt.  Sedan kan ja tänka mig lite detaljer i turkost oxå såsom dekalerna jag lade upp i ett tidigare inlägg. Men annars svart vitt o limegrönt.  Det ska vara lite småhäftigt och man ska se att det är ett pojkrum. Vilken färg jag ska ha på dörrarna som är blåa nu vet jag inte, antingen vita el limegröna (VARFÖR KÖPTE VI BLÅA O INTE LIMEGRÖNA FÖR?? ÅÅ VAD DET STÖR MIG!!!). Men först o främst måste vi göra oss av med fondtapeten!!

Kommentarer
Postat av: Issa

Åhh, fondtapeten är ju jätte fin! Tycker absolut att den ska få sitta kvar. Ang. luckorna så går de ju att lackera om ;)...

2011-11-09 @ 23:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design