Dansa loss på jobbet hör inte till vardagen, eller?

Igårkväll var det dags för partaj o invigning på jobbet. Och ska jag va ärlig så var jag lite nervös när jag va på väg dit. Jag har ju varit hemma en tid nu så det kändes ju lite ovant. Visste inte riktigt hur allt skulle kännas när jag väl va där. Skulle man känna sig som en i gänget o som det va mitt jobb, eller skulle man känna sig lite utanför och bara som en vanlig besökare?

Nervositeten försvann dock ganska kvickt, möjligt att bubblet kanske hade lite med det att göra(?), men förutom ett nytt kök, ett städat rum och ett par nya ansikten så va allt sig likt, alla va sig lika, vilket kändes riktigt skönt. Och trots att det va lite ovant att sitta i fikarummet med allihopa igen, som va en vana för några månader sen så kändes det ändå väldigt bra. Jag gillar mitt jobb och mina kolleger och det kommer bli riktigt roligt att komma tillbaka när de väl är dags!

Partajet o invigningen sen va riktigt kul, god mat o dricka och en massa musik både live och genom data. Och det är inte varje dag man får se sina kolleger dansa loss på jobbet=). En väldigt lyckad kväll och jag är glad att jag kunde få vara med!

Nähä nog om jobb o partaj nu kallar mammalivet o kod brun. Och även om jag kan va utan det sistnämnda(vänjer mig aldrig) och inte är lika glamoröst som bubbel o dans så är det min vardag och jag gillar min vardag skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design