Säljes: barnmorskejobb. Är du intresserad välkommen att kontakta sjukhuset för direkt tillsvidareanställning

Då var det bestämt, nästa vecka är det jag som ligger på operationsbordet. Man kunde inte göra annat eftersom det inte skulle bli bra av sig själv.
Det kommer även göras en anmälan pga mitt blåmärke som inte heller är ett blåmärke utan en missfärgning,  troligen en permanent sådan. PERMANENT!!!!. Hon ringde läkemedelsföretaget som sa att det står på beskrivningen att det kan bli missfärgningar av järnet. vilket ingen hade berättat för då hade de INTE fått sätta ngt jäkla dropp på mig!

Man märkte på läkaren att hon blev lite irriterad på vf man inte hade tagit ut droppet när det svullnade och gjorde ont utan lät det vara kvar i 30 min.  Hon bad även om ursäkt för detta vilket gör att allt känns mkt bättre, NOT, nä men skönt att ngn äntligen ta tag i saker och ting och lyssnar på vad man säger. Hon skulle iaf höra av sig när hon visste mer. Förhoppningsvis har hon fel och det försvinner med tiden.
Vilket fall som helst så är det skönt att det börjar hända ngt efter allt strul!


Ibland undrar man hur vissa får sina jobb på sjukhuset. Säljer man jobberbjudanden på blocket kanske?

Kommentarer
Postat av: Im

Jag har följt din blogg ett tag nu, ska föda den 6 juni i värnamo sjukhus. När jag läser hur de har behandlat dig så blir jag faktiskt lite rädd för att föda här.

Jag hoppas att det fixar sig för dig, själv får jag bara hoppas på det bästa. Med tanke ¨på vilket rykte sjukhuset har.

hmmm...fast får försöka tänka positivt iaf.

2011-05-20 @ 21:15:47
Postat av: Sofie

Usch jag lider med dig Linda, men stå på dig!! Sån behandling är helt jävla oacceptabel.



Och Im - jag födde på värnamo sjukhus i slutet på december och min upplevelse av personal m.m var enbart positiv så vi får hoppas den blir bra för dig!

2011-05-20 @ 23:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design