Lördag


vet inte riktigt vem som är tröttast av oss,
men tror nog det är jag.

ha varit ute en runda på stan och köpt lite lördagsgodis och jaf tror inte jag orkar med så mkt mer idag.
utan nu ska jag hoppa i säng och ladda batterierna inför ännu ett födelsedagsfirande ikväll.

trevlig lördag!


(ps lm: det kommer att gå jätte bra för dig på din förlossning. Tänk på att det är många som föder här hela tiden som det går bra för. Att det gick som det gick för mig är ju ändå ganska sällsynt. och personalen på förlossningen är helt underbar och kommer ta väl hand om dig när du kommer in! Lycka till med allt)

Kommentarer
Postat av: Malin

åh, fina ni!! Vi måste få ihop en dejt när vi är nere nästa gång! Vill verkligen träffa er :)

2011-05-21 @ 20:22:52
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: Im

Ja tack könns lite bättre när man får höra sånt där. Men jag får tänka positivt så får vi hoppas att det blir så:)



2011-05-23 @ 09:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design