gnälligt värre

Ja det blev en innedag idag precis som jag sa. Hade inte kunnat bli ngt annat ändå även fast jag velat.
Minimannen ha nämligen tagit pris som världens gnälligaste idag. Inget ha passat herrn, INGET, förutom maten som erbjuds då. Då ha han varit lugn i 30 min sen har det varit gnälligt igen. Stackarn ha haft ont i magen så det ha inte varit kul idag.
Jag måste tydligen sluta äta choklad för det är inte bra när man ammar. Jäkla påhitt, vem ha bestämt att det ska vara så egentligen? Att säga till mig att sluta äta choklad är som att säga till en alkis att sluta dricka sprit. Det är alltså lättare sagt än gjort. Vi har precis köpt exakt 1 kg choklad från hemmakväll som nu alltså måste slängas. Japp slängas ska det göras för finns det här hemma så är frestelsen alldeles för stor.

Det är ombytta roller nu, oliver har inte ont i magen längre och sover lugnt nu. Jag däremot är trött, utmattad, allmänt gnällig och kan lipa för mindre saker just nu än att jag måste sluta äta choklad.




Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh gud vad jag kan känna igen det där, när Alma hade gnällt n hel dag var man så jävla slut själv så man blev gnällig själv, mitt råd till dig är, ta ett varmt bad, läs en bok eller vad tusan som helst, bara det är tyst, ge sedan karln en godnatt kram o gå sen o lägg dig , sov så mycket du bara kan =) Det blir bättre =)

2011-05-02 @ 20:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design