En bra dag= en knäppt skinnjacka

detta ha varit den bästa dagen på länge, det ha inte varit ngt gnäll alls knappt idag. Oliver ha sovit som han ska och jag ha hunnit sitta ner emellanåt. Har även varit på stan en runda med syster och milo och vi hann nästan enda hem innan den blev gnälligt. Men det bästa av allt är ändå att jag kunde knäppa min skinnjacka, lycka!!!

Ikväll blir det mys på hemmaplan utan pappa alex han är nämligen på den där industriexpo eller vad det heter. Så jag ska mysa ner mig i soffan och fira denna lyckodag med en kebabrulle. Hoppas att jag kommer kunna knäppa jackan imorgon oxå!!!

Kommentarer
Postat av: Christine

Yay! Vad härligt det är när man börjar kunna komma i sina gamla vanliga kläder! :)

2011-05-04 @ 18:34:49
URL: http://kirsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design