dagens shopping och besök i apladalen

Dagen ha inte bara varit negativ, gjorde ju ett besök hos frisören och fixade till frillan. Mkt skönt att se någorlunda vettig ut i huvudet.
Sedan utförde vi min absoluta favorit sport, nämligen shopping och avslutade gjorde vi i apladalen.


dagens shopping


skulle kunna shoppa hur mkt som helst till minimannen
men får väl hejda sig lite nu med tanke på att han nästan bara kan använda plagget en gng för sen är det för litet

till mig själv köpte jag ett par skor, det förtjänade jag.




milo är ett riktigt stort fan av gungorna
blir ett himla liv när man ska gå därifrån =/
Lekplatsen har verkligen ändrats till det bättre i apladalen sen man själv va liten
en aning större och säkerligen roligare nu
nästan så man själv fick lust att sparka av sig skorna och klättra upp på taket på tåget




jag och syster, som för övrigt se ut att ha väldigt kul i apladalen oxå



som sagt, det ha varit en lång dag. hade helst velat hoppa i säng nu
men tror det får vänta lite till åtminstone.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design