vårstäd och annat fix

i morse avverkade vi en promenad i apladalen där vi gick tipspromenaden. Flaggor va ämnet idag och tyvärr tror jag inte vi kommer få några tolv rätt men det va härligt med en morgonpromenad i solen.

Solen och vårkänslorna måste gett mig energi till tusen för nu ha ja nästan storstädat hela huset, grundligt, plus att jag putsat några fönster.  Vågar knappt sätta mig ner då jag är rädd att luften kan gå ur mig. Måste ju passa på när städmanin intar kroppen och man har tillräckligt med energi för att inte stupa.

Det är riktigt skönt att vara i solen, där det är lä. Riktigt bränner sådär skönt ni vet. Så när luften gått ur mig ska ja nog ta och sätta mig uppe på balkongen. För ja antar att luften kommer gå ur ganska snart efter det här städpasset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design