uttråkad

fy f*n va tråkigt jag har om man nu får uttrycka sig så!
Det enda jag gör är att gå och väntar känns det som. Jag har verkligen inget annat att göra.
Ha rensat ur min garderob lite och lagt fram sånt som ska skeppas iväg och sånt som mini syster ska få.
Har även bakat en sockerkaka, va mest ute efter smeten, men åt upp nästan halva sockerkakan så nu ha jag slängt det som va kvar för tydligen ha den här tjockisen ingen självkontroll kvar längre så lika bra att göra sig av med frestelserna! Så vad ska jag göra nu? Visst jag kan gå ut och gå igen i det fina vädret, men sen då?
Åhhhh




Kommentarer
Postat av: det du :)

shiiieet din blogg suger verkligen fortfarande...och du särskriver som en fjortis TYP jämt!!!

2011-03-26 @ 12:22:27
Postat av: Johanna

Faaan va du är pinsam som gjorde kommentaren innan mig!Du vågar inte ens stå för det du skriver! Moget! Varför läser du ens bloggen om du tycker att den suger?!?! Väx upp för helvete!

2011-03-26 @ 16:59:45
Postat av: Sofie

Ja, angående första kommentaren kan man ju fråga sig hur du själv skriver som inte kan stava.

Säger som Johanna, sluta läs om du inte gillar det, och väx upp och lär dig stå för dina åsikter.

2011-03-28 @ 12:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design