Torsdagens sk schema

Om ett par timmar är det besök hos bm igen för att se så allt står rätt till.

Sedan i eftermiddag så är det dags för mitt sista tertialmöte på jobbet för i år. Efter mötet ska de iväg på linedance och sedan avsluta på Harrys men jag ger upp efter mötet då orken och lusten inte finns till varken det ena eller det andra.

 

Egentligen va det tänkt att jag skulle på en pizza date tillsammans med Double J idag men den blev tyvärr inställd. Så istället tänker jag inta sängen eller soffan med storm efter jobbet och det är fasen inte fy skam det heller=)!



va barnvakt åt den här lilla busen igår
och jag lovar han är den nya emil,
allt han inte fick göra skulle han göra, han rev omkull bord, blommor, tavlor, trodde att casper va ngn sorts bil som han skulle starta med mina nycklar osv
och när han inte for runt som en tornado så skulle jag bära honom
mosters lilla älsklings kille körde alltså slut på mig


Kommentarer
Postat av: josse

oj oj jag säger då det!! Man får gnälla jag vet hur det kan vara!! Vilken liten mys kille du fick äran att springa efter ;) Men snart når vi målsnöret! Kraam

2011-03-10 @ 13:01:20
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design