solen lyser....

..himlen är blå. vad det är skönt att leva då....
minst sagt=). synd bara att det ska blåsa så förskräckligt men sitter man i lä så är det helt underbart.
skulle kunna sitta i solen och njuta i all evighet. man får passa på medans man kan.

Har storstädat hela huset under fm och så ha vi haft en mäklare här i em som värderat om vårat hus och det va ett mkt positivt besked vi fick=). men vi är väl inte förvånade direkt vi har ett himla fint hem;) som vi oxå trivs i väldigt bra. Jag älskar vårat hem och att få bo här tillsammans med världens finaste känns ibland som ngt helt overkligt och snart blir vi tre fyra. i'm living my dream!!!!

Nu sitter jag och samlar krafter efter att min lilla prins varit här och röjt runt. ska snart börja med middagen och efter det blir det promenad, and that's thursday!

Kommentarer
Postat av: josse

hade så trevligt med er igår! Längtar efter den där ölen vid värnamodagarna :)

2011-03-24 @ 19:32:11
Postat av: Lina

:D Åh tackar!



Hur mås det hos dig nu såhär på slutet? :)

Kram

2011-03-25 @ 06:47:33
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Lina

vad härligt att du ändå mår så pass bra.

Jag har också problem att somna på kvällen och vaknar väldigt lätt, minns att jag hade så förra graviditeten också tror det är skyddsinstinkterna som kommit igång. :)



Hoppas ni får en underbar helg! kram

2011-03-25 @ 07:19:07
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design