smink shopping

besöket hos bm gick helt ok, men ska dit en igen på måndag eftersom blodtrycket hade höjts igen. men annars var allt bra=).

Efter besöket va jag på stan med camilla och kollade in butikerna och dess utbud. När det gäller kläder och sånt så är det bara att titta som gäller för min del=(. Men fy va sugen jag är på att shoppa en massa nya vårkläder. men klädshopping får vänta lite. Men när det kliar i shoppingfingrarna så kan man ju iaf köpa smink. Så det fick bli en primer, en mascara och tre läppglans idag. Men känner att det kliar fortf lite så ska kolla runt lite på nätet och se om jag hittar ngt mer som inte vmo stad kan erbjuda.


Tänkte tipsa om två favoriter.

en kanon foundation

 

cover all mix från mus

världens bästa som täcker allt, använder den flitigt kan ja erkänna

ett måste!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med om att Cliniques foundation är kanon! Använder också den. Och det är den bästa jag någonsin haft. Kan jag starkt rekommendera! Men vi hörs imån. Love you silly. Puss

2011-03-18 @ 19:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design