Klagomuren...

Ont ont ont i hela kroppen! Känner mig totalt mörbultat, förstörd, misshandlad mmm.

Vaknade för första gng 00.15 sen ha jag sovit i korta pass för att sedan vakna igen av att ngt värker. Är det inte fötterna så är det benen, är det inte benen så är det ljumskarna och är det inte ljumskarna så är det händerna eller så är det magen. Jag satt inte mkt ner igår på jobbet så tror det kan bero på det.

 

Så efter jobbet igår blev det sängen direkt. Det fanns folk som ville ha med mig ut på promenad men kände att det inte va ngn ide då de ändå inte hade kunnat hålla min fart. De hade bara hållit mig tillbaka då jag rullat ifrån dem på ett kick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design