John Blund where are you, I need you!!!

Vilken natt det ha varit. Ha nästan varit vaken konstant sen kl tolv. Vid tre tiden funderade ja på om ja skulle gå upp och bada, men kände att det va för omständigt.

Trots att john blund inte ville infinna sig och kroppen värkte konstant så orkade ja inte ta mig ur sängen förutom de gng ja va tvungen att gå upp för att tömma blåsan.

Men nu är det inte långt kvar, bara att bita ihop!!!

 

Är så avundsjuk på Linda, hos henne har allt startat och har hon inte blivit mamma i natt så blir hon det inom kort. Väntar med spänning på ett sms=)! Själv har jag några veckor kvar och jag hoppas vi tar dem veckorna med plattan i mattan.


längtar så efter att få se vem som bökar runt i min mage


Kommentarer
Postat av: Josefine

visst blir man avundsjuk när det ploppar upp bebisar lite här och där ! man längtar som en tok efter sin skrutt ju :) vilket datum har du BF ?

2011-03-08 @ 13:23:56
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Malin

Men hallå, Linda vem? Linda N eller? Nu blir jag nyfiken :D



Förstår att du vill ha din bebis NU! Det är drygt de sista månaderna :/

2011-03-08 @ 16:01:00
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design