Jobb byte ( särskrivning eller heter det så?)

Vilket bakslag det blev!

När folk sa att det skulle komma snö så trodde jag inte ett dugg på dem, herregud våren va ju här. Och om det nu skull envisas med att snöa så trodde ja definitivt inte att det skulle komma 15 cm blötsnö. Tack för det moder natur!

Bara att bita ihop, det försvinner förhoppningsvis lika snabbt som det kom!

 

Idag är sista jobbdagen för min del. Svårt att förstå.

Nästa vecka börjar mitt andra heltidsjobb. Då ska jag jobba heltid på att vräka min hyresgäst. Vet att det kommer att bli svårt trots att den som bor där fört ett himla levande. Dessutom tror jag att jag är en väldigt bra hyresvärd, så den boende lär inte vilja flytta självmant, men ska göra mitt bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design