alla sysslor avklarade

Att jag aldrig lär mig. Det finns lixom inget stopp när jag äter, inget lagom,  bara vräker i mig tills jag är helt proppmätt och knappt inte kan röra på mig. Det är precis som om jag äter för allra sista gng.
Måsta försöka lära mig att när jag äter så äter ja inte för sista gng, utan det kommer fler måltider!

Besöket hos bm gick fin fint. Blodtrycket ha nu sjunkit till den vanliga låga nivån så nu är allt som det ska.
Har även slängt i två maskiner tvätt och hängt upp, bytt sängkläder och fixat i ordning i köket. Dammsugning sparar jag tills imorgon =). Dessutom har jag suttit ute och njutit av solen i en timme. Men kan meddela att det va för varmt, hur konstigt det nu kan låta, så nu blir det soffan tills det är dags för middag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design