söndag

Godmorgon
det ha varit en ganska lång helg tycker jag, det har hunnits med en hel del. 
I fredags traskade jag och camilla bort till gästis så pojkarna här hemma fick ha en lite grabbkväll. Och jag hade himla roligt. Kul att träffa lite folk som man inte träffat på länge=).
sen igår gick vi till stan för lite shopping och lunch med camilla och mile. Och kvällen innebar tacos, filmen red riding hood och lite sequence.

Synd att inte vädret kunde vara lite bättre. Jag har himla svårt att få in att det är sommar just nu, inte bara för att vädret är lite halvkasst utan för att jag inte riktig hängt med. Men sommar är det och nästa vecka är det midsommar och snart vankas det även semester för min älksling. Härliga tider!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design