snorungar är vi allihopa

Vi gick nog på reservbatteriet i lördag under dopet. För när allt va klart och vi satte oss hemma i soffan på kvällen så tog all luft slut. Idag kryllar det av äckliga snorpapper  och en massa snuskbaciller hemma hos oss. Hela familjen ligger hemma och är bra förkylda. Sådär lagom kul.

Igår trotsade vi bacillerna och åkte till A6 för lite shopping. Det blev bla en ny kostym och skor till alex till bröllopet. jag fick nöja mig med ett par skor, letar fortf efter en klänning som jag ska ha. Vet precis hur den ska se ut ha bara inte hittat den ännu. (Tyvärr förstör min arm alla kläder med tanke på hur den ser ut. )
Vi avslutade på ikea där vi köpte lite möbler till olivers rum.



jakten på gardiner och matta till hans rum fortsätter





Kommentarer
Postat av: Karro

haha! jäkla mat alltså, undra om alla andra också har samma problem? egentligen är det ju bara att äta något, vad som helst som gör att man blir mätt, men inte då. näää, det passar sig bara med soppa på tordagar ect, sån är iaf jag!

vi har ju gått lite efter ICA´s veckomatsedel, och det har fungerat kanon! varit väldigt lätta recept som verkligen inte krävt mycket när man lagar, och varit jättegott! testa det! man kan dessutom skriva ut hela veckan som inköpslista, allt för att det ska gå smidigt till :)

2011-06-13 @ 22:06:52
URL: http://karrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design