onsdag

Godmorgon!
här va man uppe före tuppen idag igen, tio i fem började tydligen olivers mage att kurra å det va bara att gå upp och förbereda frukost omgång nr 1. Nu sover han igen och jag sitter framför tv:n med datorn och lite kaffe.
Ska iväg till sjukan sen igen. Tycker nog att allt verkar gå på rätt håll. Hoppas verkligen jag har rätt. Läkaren sa visserligen oxå att det är bättre, men jag litar inte ett dugg på vad de säger. De kan mkt väl säga så bara för att de inte vågar säga annat och så vill de säkert bli "av med mig".  Men jag lyckades tjata till mig några tider till och fler ska det bli, de kommer inte bli av med mig förrän jag är helt återställd så det så. Kan mkt väl tänka mig att jag är en riktigt pain in the behind så att säga.

Men nu  - doktor quinn=)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design