halmstad

Då va man hemma igen efter en vecka i halmstad. Hade kunnat stanna där ytterligare en vecka egentligen.  Stugan har blivit så fin och speciellt våran lilla friggebod. Nu ska det bara bestämmas hur det ska möbleras där inne och så ska toaletten fixa. Den kommer bli så fiiiin när allt är klart.
Älskar verkligen sommaren och halmstad! Halmstad och sommar=lycka!

Dagarna har bestått av mys, sol och självklart midsommarfirande. Och på tal om midsommar så va den kanon, tycker ju dock att vädret kunde varit en aning bättre men som tur va hade vi ju ett sånt där tält som vi satt i.
De senaste dagarna har det ju däremot varit underbart väder vilket resulterat i att jag ser ut som ett stoppljus i ansiktet.

Kom hem till vmo igår kväll och kunde inte sova överhuvudtaget. Kände mig super stressad över allt som jag måste göra. Egnetligen är det inget som är jättekanonkanin viktigt men tydligen så viktigt så det gör mig totalt sömnlös. Olivers farmor och faster kommer hit idag så ska se om jag kanske kan göra ngt ärende under tiden de leker med den lille.





myskväll ♥




Kommentarer
Postat av: carro

Alltså han är ju bara fööör söt :)

2011-06-29 @ 16:43:11
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-19 @ 19:04:51
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design