Varning för bomb

Vilket bröllop vi va på igår!
Allt va så fint och hur bra som helst. Dekorationen, serveringspersonalen, maten var jätte bra för att inte tala om vilket fyrverkeri. Allt va så mäktigt, speciellt mottagningen med trumman och allt. Riktigt häftigt.
Har verkligen inget negativt att säga.
Och det va som jag anade Lina såg ut som en docka, otroligt fin.

Dansade så jag höll på att smälta bort till slut. Va lite svårt att hålla reda på både fötterna och händerna samtidigt men jag måste säga att det gick rätt bra ändå.

Kan ju säga det att när jag gifter mig, vilket inte kommer ske de närmsta åren, så ska jag inte ha ngt vanligt tradionellt svenskt bröllop. Utan det ska vara ett bröllop med lite fart och fläkt precis som det här.=)

Mycket som händde för brudparet nu, imorgon bär det av på bröllopsresa till amerikat och när de kommer hem står det ett hus och väntar. Önskar er all lycka och tack för att vi fick vara med och dela eran stora dag!

Fick tyvärr inte så många bra bilder men här kommer en liten bildbomb






















Kommentarer
Postat av: Karin

Åhhhh så fina du å Camilla va!!!! Å bruden oxå såklart :-)

2011-07-10 @ 14:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design