Update

Ja som sagt det är lite fattigt med inlägg nu för tiden, men det varnade jag ju för att det blir nu när det är semestertider.
Ok men va ha hänt sen sist då?!
Vi åkte tillbaka till halmstad i tisd igen där det bla blev lite a.b, vf ha jag inte hängt på det oftare? Helt min stil ju! Sen blev det även grillning och mer minigolf.

Kom hem i torsdags och då bar det av till gästis med joss och där det även dök upp flera fina. Alltid lika roligt.

Båda mina systrar är i Bosnien och lever loppan nu. Pratade med cam igår och de har det helt underbart. En riktigt kanon resa tydligen=).

Annars ha det varit lugnt och mest bestått av fix på hemmaplan. Alex och hans pappa håller på för fullt med att byta tak hos oss, så duktiga så. Själv går jag och funderar på vad vi ska ha för tapeter, är inne på vita tapeter med lite silverstänk, vad tror ni om det?.



Lill f övar på att gå och tycker pappa ska släppa honom för han kan själv




hmm
hon påstår att hon försöker ta bort sin hicka, men vet inte om vi tror på det va ;)


den här lilla söta tjejen fick igång hela publiken
helt ensam stod hon där framme och dansade till Vi3


älskade lilla söta skitunge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design