Hemmaplan

Då va man på hemmaplan igen. Åkte hem från halmstad igår då jag skulle träffa Gunnervik på sjukhuset.
Helt ärligt kändes det lite jobbigt att komma tillbaka till den avd. Men det känns bra att vi pratat, vilket va mest om min arm och jag kan ju säga att hon inte va glad över det som hänt.  Det va helt enkelt oförlåtligt.
Med tanke på allt annat så skrevs det även in i mina journaler att om jag vill så blir det snitt nästa gng, jag får välja. Skönt att kunna ha den möjligheten, att kunna välja.
Som sagt det kändes lite jobbigt att va där igen och jag mådde redan dåligt över framtida besök där. Men hon sa att jag har inget att oroa mig för, för att de kommer ha stenkoll på mig framöver osv. Vet inte riktigt vad det innebär men det är väl ngt jag lär märka framöver.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Valmöjligheten är alltid en lättnad! Det är så bra så! Dom blir stora så fort!!

2011-07-27 @ 19:24:28
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design