Gravid snart igen?

berättade för cam igår att vi ska satsa på att få ett barn till ganska så omgående.
Vi har nämligen pratat om det och kommit fram till det att oliver ska få ett litet syskon så snart som möjligt.
Camilla höll på att sätta fikat i halsen, förmodligen för att vi har pratat så mkt om det här.

Nu va det ett litet skämt. Några barn till just nu blir det inte. Även om jag är imponerad av folk som klarar av att ha två st så pass små barn tätt efter varandra så är det inget jag är intresserad av.
Först och främst vill jag ha tillbaka min gamla kroppsform även om jag vet att det kanske aldrig bli precis som innan så tänker jag inte nöja mig med att tex ha 5 kg över min normalvikt och ha som ursäkt att ja faktiskt ha fött barn. Om man nu inte trivs med sin nuvarande vikt då så att säga men jag gör det inte. Jag pratar bara om mig och hur jag känner.
Har förresten fått godkännande nu om att börja träna igen vilket är riktigt roligt. längtar så tills den riktiga träningen sätter igång i aug-sept igen.

Nej någon gravidmage lär ni inte få se på mig på ett tag. Men om jag börjar bli lite konstig  och bete mig lite annorlunda om sisådär 2 år eller mer så kanske det beror på att jag har eller vill ha en liten i magen.
Jag vill att det ska skilja ca 3 år på oliver och nästa, det tycker jag är lagom. Och kanske lite konstigt nog så längtar jag redan =) Men just nu är de Oliver som ska få all min uppmärksamhet!

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt! Jag saknar grodorna, jag ser inga här uppe :/

Jotack, allt är fint med oss :) Hoppas allt är bra med er också?

Och vad chockad jag blev när jag började läsa ditt blogginlägg idag, och mer chockad blev jag när jag läste att det var ett skämt, haha! Sånt får man inte skämta om Linda ;P

2011-07-04 @ 14:38:49
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag håller med dig, det får vänta.

Dock är jag inte så imponerad av de som väljer att få barn så tätt, det blir ju gärna så att barnen inte kan få så mycket uppmärksamhet under sina första år för man har varken tiden eller orken. Jag beundrar istället de som är realistiska nog att inse att ett barn räcker gott och väl ett par år framöver ;) Hoppas allt är bra med er!

2011-07-04 @ 21:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design