Fredag

Men det är knappt ngt jag känner av. Jag saknar fredagskänslan. Det är ju en av de bästa känslorna =)
Den enda gng jag märker av att det är fredag det är när jag handlar. För konstigt nog lyckas jag alltid tajma in att jag måste handla precis när alla andra ska fredagshandla på kvantum, dvs på em runt 4. Jag har hela dagen på mig att handla men icke, jag ska självklart trängas med alla andra.

Jag är kanske en sån jag själv irriterar mig på, precis som pensionärerna på apoteket/banken under lunchen. Ja menar när man skulle springa in på apoteket, banken eller tom mataffären på lunchen så vilka va det som va där just då, jo alla stadens pensionärer. Tycke alltid det va så irriterande att de skulle dit just då när vi som jobbar bara har ett par min att uträtta våra ärende medan de har hela dagen på sig. Sånt kan reta gallfeber på mig!

Jaja nu är det iaf fredag och det betyder, uttjatat eller ej, fredagsmys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design