underbart väder!

Det har kommit ca 1 decimeter snö till i natt och än har det inte slutat. Helt underbart, va nämligen lite rädd att den halvmetern som redan ligger va på väg att försvinna. Så nu kan ja pusta ut eftersom det säkerligen kommer komma en bra bit till om man nu ska tro vädergudarna.

Antar att ni förstår min ironi!?! Va ute och gick för en stund sen och det va jobbigt kan ja be att få tala om. Riktigt tungt att pulsa omkring på oskottade vägar så långpromenaden fick bli en lite mindre promenad istället. Helt dött va det ute, inte ens några barn som va ute och åkte pulka i backarna.
Tycker ju att det räcker med snö nu men det är ju bara att bita ihop, det vita möglet kommer säkerligen ligga ett bra tag till tyvärr.

Idag ska jag ha en riktigt innedag tror jag. För det bästa med det här vädret och idag är att jag behöver inte gå ut om jag inte vill, så det så.

Kommentarer
Postat av: Hallvardronja

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-09-26 @ 13:04:39
URL: http://hallvardronja.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design