Tisdag

Gårdagen va bra jobbig. Bm skickade mig till förlossningen där jag tillbringade halva fm bla pga extrema kramper i magen. Blev en ordentlig besiktning och så fick jag ligga i 50 min med en sån där grej som är kopplad på magen för att kolla hjärtljuden på den lilla. Som tur va så va allt bra med bebis iaf men ja blev inte helt godkänd, men det va inget som inte lite meduucin kan fixa!

 

På kvällen va det bio time. Meet the parents, little fockers. Det va ju ingen film som man garvar sig helt igenom men ändå lite småkul, så den blir godkänd. Men tror inte ja ska gå på bio ngt mer på ett tag nu, hade lite svårt att sitta still. Utan hade myror i rumpan och ville hellre köra fingerkrok med alex än sitta still. Ja man kunde tro att jag tillhörde dagis eller ngt.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Usch det var inge roligt att höra men liten i magen mår bra i alla fall.

Ser inte fram emot de sömnlösa nätterna!

Kraam

2011-01-18 @ 11:07:26
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/
Postat av: Josefine

Jag hoppas att du får ta igen dig snart! Med en bra natts sömn! :)

Jag mår bra i övrigt ska nog inte klaga.. men förra veckan var det så där utöver det vanliga så jag hoppades att jag skulle kommit till den där fina harmoniska tidpukten under en graviditet! Finns den ens??, är vad jag undrar nu :D Ha ha

2011-01-18 @ 12:48:38
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/
Postat av: Malin

Aokey, kanske kan vara värd att se då. Jag gillade juh den första så fortsättningen lär väl gå an den också :)



Vad skönt att bebis i magen mår bra att du får medicin så du också mår bra!

2011-01-18 @ 21:18:33
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design