Tisdag

 

Herregud va trött och sliten man va idag då. Kunde visst inte sova som man borde inatt. Va mer vaken än sovandes och när jag väl sov drömde ja sjukt konstigt, det va förlossningar, spöken, tjuvar och annat trevligt inblandat. Så kanske df man ser ut som en vandrande vålnad idag.

 

Tisdagen lär inte bjuda på så mkt överraskningar direkt utan det är lika bra vi kör över den så fort vi kan. Vf inte tom hoppa över den?!

 

 

 

Vi erkänner våra små fel

För att övertyga oss om att vi inte har några stora


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jo jag håller med!, varför inte hoppa över den här tisdagen så det kan bli onsdag och bara halva veckan kvar till helg oh ny gravid vecka :) Kraam

2011-01-25 @ 09:50:54
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/
Postat av: Christine

Kan inte annat än att hålla med! Ge mig onsdag på direkten, gärna runt en halv åtta tiden ;) För då får jag träffa sambon igen som är borta på konferens och kick off med sitt jobb. Hatar att vara ensam!

2011-01-25 @ 18:46:03
URL: http://kirsten.blogg.se/
Postat av: Linda

Herrejisses! Läser bloggen och inser att jag har det precis likadant. Hur kan något som är så spännande ibland kännas så himla jobbigt... Att inte kunna sova ordentligt är det värsta... Benen somnar, armarna somnar, jag vaknar vrålhungrig mitt i natten och kan inte somna om och för att inte tala om toabesöken. Stress är rätta ordet minsann!!

2011-01-25 @ 20:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design