sömnlös i värnamo

Inatt blev det definitivt ingen sömn alls, känner mig mer eller mindre som ett vrak idag.
det va dock inte ryggen som va så mkt problem inatt tror jag inte utan det va ngt annat. kan inte sätta fingret riktigt på vad det va men sova gick iaf inte....

Hade riktigt jäkla roligt igår. Trots att ja inte mådde hundra så blev det en toppenkväll i mina ögon. mer såna kvällar tack! Klarade längre än jag trodde oxå. Skrattade så mkt så att jag började gråta å då fattade ja att det va dags att gå hem =).

Hittade en mobil på vägen hem(vilket va en av anledningarna att ja inte kunde sova inatt, den ringde ett antal gng) så nu sitter jag och väntar på att ägaren ska ringa så ja kan möta upp denne och ge tillbaka mobilen.
Annars är planerna inte mkt mer än att jag ska försöka ta mig igenom dagen utan att somna för tidigt och just det ikväll ska jag ge bingolotto en chans till =)!


längtar efter sommaren och värmen...


Kommentarer
Postat av: Malin

Uppdaterat ;)



Vi ska också ge bingolotto en chans till. Hoppas ni vinner något!

2011-01-09 @ 13:19:01
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: Josefine

Va skönt med ärliga människor! Det är så skönt att höra att folk gör fina handlingar när dom hittar prylar av de olika slag!, för nog hör man alltför ofta om den andra sidan.. Kraam

2011-01-10 @ 12:28:49
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design