nu e d kvällen

Föräldragruppen och besöket hos bm gick bra. På f.g. fick vi se en film om förlossningen och likaså amningen. Sedan va det mkt prat om just amning och hur man skulle få förhållande att hålla.  Helt ok även fast jag tycker att de andra träffarna va mer givande.

Hos bm så va allt som det skulle, trots att jag bär på en megamage med förmodligen världens största bebis så ligger jag på kurvan på sf. Så det så. Sedan fick vi även veta att bebisen nu är fixerad=)!

Fredag imorgon och vet ni vad det innebär?!?! Det innebär att jag får dricka cola och äta choklad. Fasen vad jag längtar!!!

    

(bilder lånade från google)

och ja det måste vara choklad på rulle


Kommentarer
Postat av: Josefine

Va duktig du är som håller ut till fredag, jag har nått återfall när det är tungt på jobbet.. men är stolt att det är nått enstaka än så länge!;) Kraam

2011-02-25 @ 13:45:54
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design