Jag har abstinens, värsta sorten!!!

Har precis pratat med johanna i telefon

och guud, blev helt överlycklig bara över att höra hennes röst.

ni vet när man blir sådär helt till sig å bara vill prata prata prata

så nu har jag en enorm johanna abstinens. japp det finns ngt som heter så

och det är den värsta abstinensen man kan ha!

 

 

om ett litet tag framöver när det blivit lite varmare ute ska jag sätta handklovor på henne och sen ska jag tvinga henne spendera en heel dag med mig över ett och annat glas vin♥

(självklart kommer vi ses innan dess oxå men då utan själva vinet)

jag kommer förmodligen tjata hål i huvudet på flickstackarn för vi har mkt att ta igen då man tyvärr inte ses så ofta som man vill längre. Vintern, mörkret och min mage gör nämligen så att man är en aning trött nu för tiden =/

 

Massa kärlek till dig, för att du är den du är och för att du alltid finns där

trots att man inte hörs jämt ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: johanna

Åh va du är fin hjärtat!! Jag kände detsamma efter vi la på luren. Linda abstinens till max! Längtar till dagen med handbojor och vin. Lät väldans trevligt tycker jag:) Du är världens bästa och finns alltid vid min sida vått å torrt! Älskar dig massor! Pusspuss!!

2011-02-01 @ 20:20:52
Postat av: johanna

Åh va du är fin hjärtat!! Jag kände detsamma efter vi la på luren. Linda abstinens till max! Längtar till dagen med handbojor och vin. Lät väldans trevligt tycker jag:) Du är världens bästa och finns alltid vid min sida vått å torrt! Älskar dig massor! Pusspuss!!

2011-02-01 @ 20:20:52
Postat av: Josefine

va fiint!

Vet precis vad du talar om för abstinens! :)

2011-02-04 @ 13:54:05
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design