Godmorgon lördag

Imorse va det tävling och jag vann!
Jag vaknade och gick upp före tuppen!
så nu är man färdig och redo att ta sig an lördagen.

Först och främst ska vi hämta hem barnvagnen sedan blir det ett besök på inges för att kolla lampa
och därefter mio och sedan lite andra små ärenden. Känns som jag skulle kunna lägga hur mkt pengar som helst på bebis och bebisrummet men jag får nog ta och coola ner ett par hekto. Fast inte riktigt än, kanske senare.
Nu inväntar vi bara öppningen på affärerna sedan kör vi.


våren närmar sig med stormsteg =)


Kommentarer
Postat av: Lina

härligt att hämta barnvagn! wiie!

Och snart är våren häääär! Längtar!

Kram

2011-02-26 @ 09:11:45
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Hey söt!

Sorry för jag inte skrivigt tillbaka men gör de nu =) Bättre sent än aldrig! he he ! Önskar dej en fin lördag!

2011-02-26 @ 10:26:17
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design