1 februari

Gårdagen va en jobbig dag. Hade ont i magen hela dagen så känns inte som om ja va vidare effektiv överhuvudtaget. Efter att ha bitit ihop på jobbet och sedan pluggat lite när ja kom hem la ja mig i ett varmt skumbad som gjorde susen för stunden. Sedan fick sängen besök av mig redan vid halv nio. Behöver jag säga att alex tycker jag är sjukt tråkig?!  Tror att ja kanske skulle behöva stressa ner en aning när det gäller allt, hur det nu ska gå till.

 

Nu är iaf äntligen januari slut och februari är mer än välkommen. Och regnet är oxå mer än välkommet, vi har nämligen samma mål. Bort med snön illa kvickt!!

 

 

 

En egoist är en ofin människa som intresserar sig mer för sig själv än för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design