Förbjudna kläder på killar

Igår hade jag och cam ännu en diskussion när det gäller kläder på killar.Har haft den många gng med flera personer o lär har den många gng igen!
Vi stod iaf på kvantum o in kommer en kille i mysbyxor o där startade den. Mysbyxor på en kille utomhus är inte helt ok.  Tjejer däremot kan bära upp en snygg mysdress på ett helt annat sätt än en kille kan. Det kanske är dubbelmoral, men låt så vara det är vad jag tycker. Inomhus i myssoffan, i trädgården, på väg till träningen el tex en runda i bilen är det helt ok men när du som kille ska gå ut in public på stan - byt om!

Vi kom även in på linnen, vilket är ett big no no på kille. Det är verkligen riktigt oattraktivt. Kan nog tom säga att det är bland de mest oattraktiva en kille kan ha på sig. Spelar ingen roll om du tycker att du har en riktigt snygg kropp eller tom har det för det är inte snyggt! Tycker tom det kan se riktigt obehagligt ut. Finns inte en enda kille som kan bära upp ett linne, spelar ingen roll hur gammal/ung du är.  Pappa ha frågat om det inte skulle vara ok på stranden då? Men nej ta på en t-shirt! Killar ska inte ha linne på sig!

Någon som håller med eller är vi helt ute o cyklar?



Oliver är världens gulligaste kille i mina ögon men inte ens han passar i ett linne!
Men han får ha det under vissa tröjor när det inte syns.


Kommentarer
Postat av: josse

jag håller med! :)

2011-12-16 @ 17:53:13
Postat av: sanna

Haha, jag håller med om linnena, men mysbyxor är okej. Samtidigt anser jag att det är upp till var och en. Det är väl himla tur att alla har olika smak, vore ju inte kul om alla hade samma smak.

2011-12-17 @ 20:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design