Tomten har redan varit här

Idag har det varit julafton för oss här hemma!
Först kommer pappa med mitt dockskåp, kände mig som sju igen o ville inget annat än möblera, renovera o leka med det! (inte för att en 7 åring tänker på renovera kanske, men ja kände mig som en väldigt vuxen 7åring då)

Åt lunch med Kristina o hon hade med sig ett paket till oliver med en liten boll som både han o casper ha lekt med här hemma nu i em. Ser riktigt roligt ut när casper har den i munnen o oliver jagar honom samtidigt som han kiknar av skratt.

Sist men absolut inte minst hämtade jag ut två stora paket från ZBH o jag blev inte besviken. Så mkt fina grejer! Hade jag varit lite mer framåt som person så hade jag gärna velat börja sälja för zelected by house. Läste på lite om det o det som stoppar mig är att man måste ha visningar 10-11 gng i månaden o det är lite mkt. Hade man fått bestämma själv när o hur många visningar man fick ha så hade jag nog börjat sälja, för jag gillar verkligen stilen!



XMAS från ZBH
Tar kort på det andra jag köpte senare



Kommentarer
Postat av: Issa

Jag fick en förfrågan och då var det inte 10-11 gr/mån som gällde utan bra mycket färre har jag för mig.

Härligt att du blev nöjd, sj var det några grejer som faktiskt var en liten besvikelse. Två ljuslyktor där vinklarna var allt annat än 90 grader :/. Till o med pappa tyckte att det såg illa ut och han brukar inte ha så mycket åsikter när det gäller inredning ;)

Men XMAS bokstäverna såg ut att vara jättefina!

2011-12-15 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design